پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118141
قرار بود يوزپلنگ ايراني شويم، اما موش شديم
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1552

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، از نتايج تيم ملي در جام جهاني تنها مربي که هيچ اظهار نظري در مورد عملکرد کارلوس کي‌روش و نتايج او در جام جهاني نداشت محمد مايلي‌کهن بود. سکوت سرمربي سابق تيم ملي که به صراحت کلام شهرت دارد حکايت از آرامش قبل از طوفان مي‌داد.



محمد مايلي‌کهن مثل هميشه تمام حرف‌ها را شنيد و سکوتش را شکست و تحليل خود را از نتايج تيم ملي در جام جهاني و همچنين عملکرد کارلوس کي‌روش را به شرح زير بيان کرد.



* تيم ملي با عباس‌ آقا هم در جام جهاني چهارم مي‌شد

ظاهرا در اين کشور به جوان ايراني و استعدادهايش توجهي نمي‌شود و انگار اصلا آنها وجود ندارند. در برنامه شب گذشته قرار بود مناظره موافق‌ها و مخالف‌ها برگزار شود اما در نهايت آنچه که ديديم انتقادهاي فردوسي‌پور، جاوداني و حاج‌رضايي از مجيد جلالي بود. آنها به شدت عليه مجيد جلالي موضع گرفتند. روزنامه منتسب به دولت مربي ايراني را تبديل به موتور گازي کرد و مربي خارجي را بنز ناميد. من به خودروي بنز اعتقاد دارم، اما مي‌خواهم بدانم در گروهي که فقط ? تيم وجود داشتند آيا کارلوس کي‌روش مي‌خواست تيم ملي ايران را پنجم کند؟ به عقيده من اين تيم اگر دست عباس‌آقا هم بود همان تدارکاتچي زحمتکشي که کارلوس کي‌روش در مورد اميد نمازي اسم او را به ميان آورد باز هم تيم او چهارم مي‌شد و پنجم نمي‌شد.



* مربي ايراني به جاي کي‌روش بود، بيچاره‌اش مي‌کردند

ضمن اينکه طبق آمار سايت فيفا ما در اکثر موارد تيم آخر جام جهاني برزيل شديم و در رابطه با آمارهاي فني تيم آخر جام شديم.اکنون اين عملکرد را با عملکرد تيم ملي در جام جهاني ?? فرانسه مقايسه کنيد. با اين حال مربي ايراني هيچ انتقادي از کي‌روش نکرد و از گل بالاتر به ايشان نگفت اما آن تيتر وقيحانه عليه مربيان ايراني به کار برده شد و جالب است هيچ کدام از مسئولان هم صدايشان درنيامد. در حالي که اگر يک مربي ايراني به جاي کي‌روش بود او را بيچاره مي‌کردند.



* کسي به تعويض‌هاي کي‌روش نپرداخت

ما در مقابل آرژانتين در دقيقه ?? گل خورديم يعني در زماني که کي‌روش تعويض‌هايش را انجام داده بود اما هيچ کس به اين مسئله نپرداخت که گل آرژانتين بعد از تعويض‌هاي کي‌روش زده شد اما اگر مربي ايراني بود همه مي‌گفتند تعويض او اشتباه بوده و ما گل خورديم. همين فردوسي‌پور چنين حرفي را مي‌زد. البته از ديد من تعويض کي‌روش درست انجام شد اما اگر مربي ايراني بود براي آنکه او را بکوبند، از تعويض‌هايش ايراد مي‌گرفتند.



* زمين تمرين تيم ملي در آفريقاي جنوبي بدتر از کمپ تيم ملي بود

کي‌روش مي‌گويد زمين کمپ تيم ملي کيفيتش خوب نيست همين زمين که ايشان از آن ايراد مي‌گيرند در دوره سرمربيگري من يک رويا بود. ضمن اينکه فيلم اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي را ملاحظه کنيد. زميني که در آنجا ملي‌پوشان ما تمرين کردند بسيار بدتر از زمين کمپ تيم‌هاي ملي بود. پس چرا هيچ صحبتي در اين زمينه نشد؟ پس شايد بده بستاني وجود داشته است. ما که در عهد بوق نيستيم اما کي‌روش خودش کرنر مي‌زند و خودش آن را گل مي‌کند. او بارها به بهانه اينکه از کمپ تيم‌هاي ملي بازديد کند، به برزيل رفت آيا وظيفه ايشان بود که چنين کاري انجام دهد؟



* فدارسيون فوتبال نيازي به دبير ندارد

مهدي محمدنبي دبير فدراسيون فوتبال دو ماه است که به عنوان سرپرست در کنار تيم ملي است در واقع معني اين حرف اين است که فدراسيون فوتبال ما دو ماه است که دبير ندارد، آن هم دبيري که بالاترين عامل اجرايي فدراسيون است. وقتي فدراسيون دو ماه بدون دبير روزگار مي‌گذراند معنايش آن است که به دبير نياز ندارد. همه کارها را بايد خود کي‌روش انجام مي‌داده است.



* جدايي نمازي ربطي به تيم بانوان آمريکا نداشت

کي‌روش مي‌گويد کمبود امکانات است. سؤال من اين است وقتي او جزو ?? مربي گران دنياست چگونه کمبود امکانات داريم؟ پس پول بوده که به او بدهيم و پول است که امکانات مي‌آورد. شب گذشته کي‌روش گفت نمازي براي حضور در تيم ملي بانوان آمريکا از تيم ملي جدا شد در حالي که اين مسئله واقعيت ندارد. جريان چيز ديگري است که اکنون نمي‌خواهم آن را بگويم. وقتي نمازي از تيم ملي رفت کي‌روش او را با عباس‌آقاي زحمتکش تدارکات تيم ملي مقايسه کرد. اين توهين به مربي ايراني بود.



* عوامل کي‌روش براي ماندنش جريان سازي کردند

کي‌روش وقتي همراه تيم ملي به اردوهاي خارجي مي‌رفت به ايران برنمي‌گشت. حتي وقتي فاصله اردو با پرتغال هم زياد بود به ايران برنمي‌گشت و به کشورش مي‌رفت اما اکنون چگونه با اينکه قراردادش تمام شده و پرتغال و برزيل خيلي با هم فاصله ندارند، به ايران برگشت. مگر قراردادش تا پايان جام جهاني نبود؟ کي‌روش و عواملش دو سه ماه قبل از شروع جام جهاني مدام فشار مي‌آوردند و مي‌گفتند که همه کشورها و باشگاه‌ها او را مي‌خواهند از آفريقاي جنوبي گرفته تا باشگاه‌هايي مثل منچستر يونايتد و تاتنهام و اگر با او قرارداد امضا نشود وامصيبتا خواهد شد. همه عواملش مي‌خواستند زور کنند تا کي‌روش بماند. آيا اين جريان‌سازي‌ها طبيعي است؟ روزنامه منتسب به دولت مربيان ايراني را موتور گازي مي‌نامد پس شايد ساير مسئولان کشور هم بايد از خارج کشور بياوريم و لابد ما آدم لايق در اين مملکت نداريم.



* نمايندگان مجلس چرا مقابل توهين‌ها واکنش نشان نمي‌دهند

از عملکرد نمايندگان ملت در مجلس متعجبم. آيا آنها نمايندگان مردم نيستند و فقط زماني که مي‌خواهند راي بگيرند نماينده مردم مي‌شوند؟ چرا آنها مقابل اين توهين‌ها هيچ واکنشي نشان نمي‌دهند و نسبت به توهين مربي ايراني سکوت کرده‌اند؟ آقايان بذرپاش، رسايي، مطهري و کامران چرا واکنش نشان نمي‌دهيد؟ براي کي‌روش هم پول بود هم از جان آدميزاد تا شير مرغ در اختيارش قرار گرفت اما او تيم ايران را در گروه ? تيمي چهارم کرد و پنجم نشديم.



* فردوسي‌پور و عواملش عوام‌فريبي مي‌کنند

تريبون به طور يکطرفه در اختيار فردوسي‌پور و عواملش است و عوام‌فريبي مي‌کند. کجاي دنيا بر اساس نظرسنجي مربي انتخاب مي‌کنند؟ نظر سنجي زماني قابل اعتماد و اتکا است که ابتدا نظرات مخالف و موافق شنيده شود و سپس به راي گيري گذاشته شود، نه اينکه از ?? روز قبل خوراک يک طرفه داده شود و بعد نظرسنجي انجام شود. در ضمن براي کار تخصصي بايد به نظر متخصصان مراجعه کرد نه عوام، مثلا اگر قصد سد سازي داشته باشيد بايد به نظر متخصصان مراجعه کنيد نه عوام، نظر متخصصان هم در خفا گرفته مي شود. من ? روز قبل پيش‌بيني کرده بودم که فردوسي‌پور چنين نظرسنجي را بگذارد و از کي‌روش قديس بسازد. ظاهرا شما خبرنگاران زورتان به مربيان ايراني مي‌رسد. مگر علي رضواني خبرنگار واحد مرکزي خبر نبود که در تلويزيون گفت کي‌روش سه ماه است که در هاليدي به سر مي‌برد و وقتي کي‌روش به ايران برگشت حاضر نشد با رضواني صحبت کند و گفت من هاليدي بودم. اگر اين کارها و اين حرف‌ها را مربي ايراني مي‌زد بيچاره‌اش مي‌کرديد. مگر کي‌روش در يک نشست خبري وقتي سؤالي پرسيده شد که به ذائقه‌اش خوش نيامد نشست را ترک نکرد؟ اگر مربي ايراني چنين کرده بود بيچاره شده بود.



* آن مربي (قلعه‌نويي) را محاکمه کردند

من با آن مربي (قلعه‌نويي) اختلاف سليقه دارم اما وقتي او در جام ملت‌ها در ضربات پنالتي به کره جنوبي باخت، فردوسي‌پور در برنامه‌اش دادگاه تشکيل داد که همين آقاي حاج رضايي هم حضور داشت و آن مربي را محاکمه کردند. اما شب گذشته سه ساعت وقت به کي‌روش داده شد و پس از آن وقتي جلالي آمد سه به يک و غيرمنصفانه با او صحبت کردند، اين مناظره نبود.



* يوزپلنگ ايراني تبديل به موش ايراني شد

قرار بود ما در جام جهاني يوزپلنگ‌هاي ايراني باشيم اما تبديل به موش ايراني شديم. در باري با آرژانتين ?? دقيقه بازيکنان ما خودشان بودند، ديديد که چه کردند، آنقدر در ذهن بازيکنان ما کرده بودند که ? گل از آرژانتين مي‌خوريد که خودشان نبودند، من بازيکنان ايراني را مي‌شناسم و استعدادهايشان را مي‌دانم. هر ايرادي که از من بگيرند نمي‌توانند تاريخ را عوض کنند. مايلي‌کهن هزار عيب دارد ولي سايت AFC در زمان سرمربيگري من نوشت که در فوتبال آسيا رنسانس به وجود آمد که علت آن شايستگي جوانان ايراني بود. ما ??، ?? بازيکن را به باشگاه‌هاي خارجي صادر کرديم، مهدوي‌کيا، يزداني، ميناوند، دين‌محمدي، علي دايي، کريم باقري، نيما نکيسا، علي موسوي، رضا شاهرودي، خداداد عزيزي و سهراب بختياري زاده، اينهايي که در ذهنم است. اما چه شد که در جام جهاني وقتي يک بازيکن در شرايط مناسب نيست دوباره در ديدار بعدي هم در ترکيب اصلي قرار مي‌گيرد.



* نکونام عامل انسجام تيمي بود

جواد نکونام اگر در زمين راه هم مي‌رفت که اين کار را نمي‌کرد اشکالي نداشت، زيرا او عامل مهمي براي انسجام تيمي بود، او کاپيتان تيم بود و فوق‌العاده وظايفش را خوب انجام مي‌داد. چرا مدام جوانان ايراني را مي‌کوبيد؟ تيم ملي ايران در جام جهاني بايد پوست مي‌انداخت، بعد کي‌روش مي‌گويد مهدي شريفي جوان آينده‌داري است و آينده روشني دارد، مگر من مهدوي‌کيا، ميناوند، علي موسوي و يزداني ?? ساله را استفاده نکردم؟ و در فوتبالمان تحول به وجود نياوردم؟



* گروه ما در جام جهاني ?? سخت‌تر بود

کي‌روش مي‌گويد دنيا ما را شناخته، ببخشيد؟! مگر ما در جام جهاني ?? نتايج بهتري نگرفته بوديم؟ مگر گروه ما در جام‌هاي جهاني ?? فرانسه و ?? آرژانتين و ???? آلمان سخت تر از گروه ايران در جام جهاني ???? نبود؟ در جام جهاني ?? ما با هلندي بازي کرديم که نايب قهرمان شد، اسکاتلند و پرو هم بودند، تازه حق هلند خورده شد که به نايب قهرماني رسيد. اما ما در جام جهاني برزيل با بوسني‌اي بازي کرديم که براي اولين بار بود به جام جهاني مي‌آمد. جالب است مي‌گويند چون اين تيم شانسي براي صعود نداشت بهتر بازي کرد، در حالي که وقتي تيمي برد و باخت برايش فرقي نمي‌کند، راحت تر مي‌تواند بازي کند، اما واي‌ويلا از اين زبان که آدم‌ها چطور آن را مي‌چرخانند.



* انتخاب سرمربي تيم ملي انتخابات رياست‌جمهوري نيست

مگر انتخاب سرمربي تيم ملي انتخابات رياست‌جمهوري است که همه افراد بايد در آن نقش داشته باشند؟ زاکروني چهار سال در ژاپن حضور داشت و او را يکي از موفق‌ترين مربيان ژاپن مي‌نامند اما بعد از جام جهاني برکنارش کردند، التماس هم نمي‌کند که بماند، بعد مي‌گويند ژاپن ?? لژيونر و کره ?? لژيونر دارد، اما نتايج ما بدتر از آنها بوده است، ما بايد استعداد و جوان ايراني را باور کنيم، ما مي‌توانيم سه چهار تيم ملي در سطح خوب داشته باشيم. در خط هافبک ما کسي نبود که پاس‌هاي توي در بدهد، اما از بختيار رحماني و قاسم حدادي‌فر استفاده نمي‌شود.



* مربي ايراني بود اعدامش مي‌کرديم

عليرضا جهانبخش ?? دقيقه مقابل آرژانتين خوب بازي مي‌کند اما در بازي بعد از او استفاده نمي‌شود. محمدرضا خلعتبري را خط مي‌زند و مي‌گويد چون در طول فصل زياد بازي نکرد خط خورد، اما در مورد قوچان‌نژاد و اينکه او هم زياد بازي نکرده بهانه‌هايي مي‌آورد که جالب است. خود من در مورد قضيه مهدي رحمتي از کي‌روش حمايت کردم و به نوعي او را تأييد کردم، اما مربيان معلم هستند و وقتي کار به آنجا مي‌رسد که شاگرد مي‌گويد اشتباه کردم و عذرخواهي مي‌کند، چرا رحمتي دعوت نمي‌شود؟ مگر معلم وظيفه‌اش چيست؟ چرا هادي عقيلي که مي‌توانست به ما کمک کند دعوت نمي‌شود؟ چرا او را با تيم ملي به جام جهاني نبردند تا موش ايراني نشويم. طبيعي است وقتي چينش تيم ملي ??، صفر است نمي‌توانيد به دروازه حريف برسيد. عليرضا حقيقي هر چه توپ گرفت بلند فرستاد، در حالي که بايد يکبار توپ را به دفاع راست بدهد، يک بار به دفاع چپ، اما هيچ‌کدام از اينها نبود و فقط بلند توپ‌ها را مي‌فرستاديم. اگر هر مربي ايراني ديگر بود اعدامش مي‌کرديم، بعد هم مي‌گوييم ما عالي بوديم، مگر در گروه چهار تيمه بايد پنجم مي‌شديم؟



* فيفا فکس زده که ايران به جام جهاني برگردد

فضا به گونه‌اي است که انگار اين آقا فتح‌الفتوح کرده است و شايد هم تيم ايران اشتباهي به تهران برگشته و فيفا فکس زده است که دوباره به برزيل برويم و مسابقات را ادامه بدهيم و عجب است که در اين دوره ضعيف‌تر از سه دوره قبل جام جهاني نتيجه گرفته بوديم که اين هم قابل پيش‌بيني بود. اما فردوسي‌پور دادار و دودور راه انداخته و اين آقا را ستايش مي‌کند. من به عادل فردوسي‌پور خيلي اعتقاد داشتم، اما اکنون نمي‌دانم چه بگويم. از فردا همه عليه من مي‌شوند، اشکالي ندارد، وظيفه‌ام است که از جوان و استعداد ايراني دفاع کنم، من آنها را مي‌شناسم، جوانان ايراني طلا هستند. مگر خبرنگاران ايراني با حداقل امکانات، بهترين کارها را نمي‌کنند؟ اگر خبرنگاران ايراني هم امکانات خارجي‌ها را داشتند بهتر کار مي‌کردند. مسئولان ما فقط حرف از جوان ايراني مي‌زنند.



* کي‌روش بنز نيست

من گفتم به بنز اعتقاد دارم و آدم بايد هر جا که دانش است آن را فرا بگيرد. من در ??، ?? کلاس مربيگري بوده ام که مدرس برخي از آن کلاس ها آلماني بودند، آنها کشوري هستند که بعد از جنگ جهاني دوم و بعد از ويراني کامل دوباره کشورشان را ساختند و با وطن‌دوستي و تلاشي که داشتند و فعل خواستن، کشور خود را ساختند و اکنون ببينيد کجاي دنيا قرار دارند، اما اين آقا بنز نبود. يک ضرب‌المثل داريم که مي‌گويند فلان چيز را رنگ مي‌کنند تا جاي فلان چيز بفروشند. اين آقا بيشترين پول را گرفته است، اما چند بازي در ليگ ما را ديده است؟ فقط به استان‌هايي مثل اصفهان رفته تا آثار تاريخي ببيند و يا در شهرهايي مثل انزلي که آب و هواي خوب و ساحل دارد حاضر شده است. شهرهايي که بايد مي‌رفت را نرفته است و خوابش را هم به ورزشگاه‌هاي ما آورده است و بعد هم مي‌گويند ال و بل است و مدام هم عواملش فشار مي‌آورند که قراردادش با پول بيشتر تمديد شود، مگر او را همه جا نمي‌خواستند؟


* کشور ما غيرممکن‌ها را ممکن مي‌کند

کي‌روش ابتدا عباس ترابيان سرپرست تيم ملي را کنار گذاشت و پس از آن والي‌زاده مدير رسانه‌اي تيم ملي را برکنار کرد، نمازي رفت، سيموئز رفت، ميکو مربي بدنساز هم از تيم ملي جدا شد و بعد هم در مورد پيراهن‌هاي تيم ملي ديديد که چه اتفاقي افتاد و مشخص شد که به خاطر يک مشت دلار بوده است، خدا را شکر که تاريخ را نمي‌توان تغيير داد، همه ديدند که در جام جهاني ?? و جام ملت‌ها تيم ملي ايران چه کارهايي کرد و از همه مهمتر اينکه عناويني مثل بهترين بازيکن آسيا، آقاي گل مسابقات و کاپ اخلاق را هم گرفتيم. تيم ملي فوتسال را هم به مقام چهارم جهان رساندند که اگر باشگاه ها همکاري مي‌کردند و ما درخشان و انصاري‌فر را هم در آن مسابقات داشتيم حداقل نايب قهرمان مي‌شديم اما دستم خالي بود به همين خاطر صادق ورمرزيار بدون يک ثانيه استراحت و تعويض در تمام مسابقات بازي کرد. من مهم نيستم، مهم ايران است و ايراني‌ها، من نژادپرست نيستم، اما مي‌گويم بايد توانايي‌هاي ايراني و ايراني‌ها را باور داشته باشيم، بارها گفته‌ام ما از کشوري هستيم که غيرممکن ها را ممکن مي‌کند.



* جوان ايراني را تحقير نکنيد

تيم ملي واليبال ايران اکنون به جمع شش تيم برتر جهان راه پيدا کرده است و اين شايستگي جوانان ايراني را نشان مي‌دهد، البته اين را هم بدانيد که در واليبال همواره تيم قوي‌تر پيروز مي‌شود اما در فوتبال تيم‌هايي که ضعيف‌تر هم هستند شانسي براي پيروزي دارند، در همين پرتغال، يونان در جام ملت هاي اروپا قهرمان شد. ما استعدادهاي بي‌نظيري داريم زيرا استعداد از بين خيل علاقمندان پيدا مي‌شود و در ايران علاقمند به فوتبال زياد است، همانطور که در کشتي مازندران از خيل علاقمندان استعداد به کشتي کشف مي‌شود. خواهش مي‌کنم ايراني و جوانان ايراني را تحقير نکنيد، اين مسائل خون من را به جوش مي‌آورد.



* فردوسي‌پور محو تماشاي کي‌روش شد

کاش دلايل منطقي مي‌گفتند، اما يک بار مي‌گويند ميزان دوندگي ملي‌پوشان ما زياد شده است، اما در بازي سوم و مقابل بوسني از لحاظ بدني کم آورديم، در فوتبال فقط معيار دوندگي نيست که اگر اين طور بود از دوميداني‌کاران عزيز استفاده مي‌کرديم. همانطور که سوئيس هم مقابل آرژانتين بيشتر دويد. سوئيس يک تيم معمولي بود پس بهتر است در فضايي کاملاً غيراحساسي مسائل بررسي شود مگر قرار است در گروه چهار تيمي پنجم شويم؟ عباس آقاي زحمت‌کش هم بود همين تيم ملي را چهارم مي‌کرد، شما هم بوديد تيم ملي در جام جهاني چهارم مي‌شد و در گروه چهار تيمي پنجم نمي‌شديد، اما مربيان ايراني مظلوم واقع شدند، من بارها در مورد عليرضا جهانبخش و استعدادش صحبت کردم، ما در ليگ‌مان طلا داريم. کي‌روش مي‌گويد اميد ابراهيمي را به خاطر سپاهان خط زده است، اما مگر رحمان احمدي و احسان حاج صفي عضو تيم سپاهان نبودند و جالب است وقتي اين حرف‌ها را کي‌روش مي‌زد فردوسي‌پور محو تماشاي جمالش بود، اما اگر مربي ايراني بود فردوسي‌پور چه چيزهايي که نمي‌گفت. من عادل را دوست دارم زيرا او هم ايراني است.



* نمي‌گويم پول کي‌روش در جاهاي ديگر جامعه هزينه مي‌شد

من نمي‌گويم اگر به کي‌روش اين همه پول نمي‌داديم اين پول در ساير امور جامعه استفاده مي‌شد، اما مي‌خواهم برايتان مسأله‌اي را بگويم، يکي از اقوام من به سرطان مبتلا شده و من نسخه او را به داروخانه بردم، داروخانه گفت بايد بيمه آن را تأييد کند و مسافت زيادي را تا بيمه طي کردم، آنجا سه هزار نفر شماره داده بودند. من خجالت مي‌کشم که بخواهم از اسمم استفاده کنم، اما مردم گفتند شما چرا توي صف ايستاده ايد و من را حلوا حلوا کردند و به داخل بردند، در حالي که من کسي نيستم و اگر کاري هم کردم صد برابر مزدش را گرفته ام با اين حال مردم به من لطف دارند، به ارواح خاک مادرم و به بچه هايم قسم مي‌خورم که در آنجا خيلي‌ها به من لطف داشتند، البته بگويم هاشمي وزير محترم بهداشت زحمات زيادي کشيده است، اما آنجا هم ازدحام زياد جمعيت هم مردم و هم کارمندان زحمتکش را کلافه کرده بود. پس چطور مي‌گويند پول نيست. کي‌روش يکي از ?? مربي گران دنياست.



* من آدم مستقلي هستم

همانطور که در بين ما مربيان ممکن است آدم ناصالح وجود داشته باشد در بين شما خبرنگاران هم ممکن است افرادي وجود داشته باشد اما من اين را مي‌خواهم بگويم چرا جوان ايراني را ذبح مي‌کنيم و جوان ايراني را از بين مي‌بريم. همه ما پيشينه داريم من يک آدم مستقلي هستم نه طرفدار احمدي‌نژاد هستم نه رفسنجاني و روحاني و خاتمي. اما دست هر کدام از اينها که براي اين کشور و جوانان آن زحمت مي‌کشند مي‌بوسم. من از احمدي‌نژاد حمايت کردم و به او اعتقاد داشته و دارم. خيلي جاها و در مقاطعي هم از او انتقاد کردم. از رئيس سازمان تربيت بدني که معاون احمدي‌نژاد بود تندترين انتقادها را کردم اگر مي‌خواستم استفاده کنم بيشترين استفاده را در زمان رياست جمهوري احمدي‌نژاد مي‌کردم. من هم بلدم چه کنم و در اين کشور زندگ مي‌کنم. بحث واردات خودرو، گرفتن وام‌هاي کلان و زمين در فلان جا را بلدم اما يک ريال سوءاستفاده نکردم اگر چنين کردم مرا در ميدان شهر دار بزنند. براي من مهم کشور ايران است. کشور ما بهشت است. ثروت فراوان داريم که ثروتش را به يغما مي‌برند. من هميشه مستقل بودم. اما از نمايندگان مجلس مي‌خواهم مسائل را بررسي کنند. ?-? نفر آنه بنشينند و مسائل را به دقت رصد کنند. فوتبال قدرت زيادي دارد و اکنون جام جهاني تمام دنيا را تحت تاثير قرار داده. نمي‌گويم دولت ورود کند بلکه بررسي کنند ببينند پول‌هايي که داده شده در چه محل‌هايي هزينه شده است و اينکه تيم ايران که يوزپلنگان ايراني بودند در جام جهاني تبديل به موش ايراني شدند.



*تشکر از ضرغامي و فردوسي پور

بايد از صدا و سيما و شخص ضرغامي و همچنين فردوسي‌پور، رضا جاوداني و همه عوامل برنامه‌اي که جام جهاني را پخش مي‌کنند، تشکر کنم. زيرا زحمات زيادي مي‌کشند و در هيچ جاي دنيا مسابقات جام جهاني به اين خوبي پوشش داده نمي‌شود و وظيفه دارم به عنوان يک ايراني از آنها تشکر کنم، اما ما در برزيل به جاي پوزپلنگ موش ايراني شديم ولي فردوسي پور گفت که بايد به احترام اين تيم کلاه از سر برداريم در حالي که سه گل از بوسني خورده بوديم.



در جام جهاني ???? در بازي آخر که مقابل آنگولا يک بر يک مساوي کرديم و مقابل پرتغال و مکزيک با همه ستاره هاي‌ آنها بازي کرديم، همين مجري گفت: خداحافظ آقاي برانکو. و به شدت از تيم ملي انتقاد کرد اما در جام جهاني برزيل به شدت جوسازي مثبت انجام داد.

مرجع : خبرگزاري فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html